?

Log in

New icons!

« previous entry | next entry »
Dec. 27th, 2006 | 01:42 pm
location: Poland
mood: crazy crazy

I made a few new icons. Hope they're okay. 

XX

Credit: 
Photos - DeviantART
Brushes - 100x100 

1. 2.3.4. 

5.6.7. 8.

9.10.11.12.

13.14.15.16.

17.18.19.20.

21.22.23.24.

25.26.27.28.

29.30.31.32.

33.34.35.

And one banner:

36.

Right, it's all for now. Bye!

PS. Nie mam pojęcia kiedy zrobię coś nowego bo po nowym roku będę miała baaardzo dużo nauki :( 
Ale mam nadzieję, że znajdę chwilkę :D




Link | Leave a comment | Share


Comments {16}

re

From: miss_bloody
Date: Dec. 27th, 2006 01:52 pm (UTC)
Link


Ikonki jak na początek ładne. Popracuj, a będziesz mistrzem...:)

Ps z Rihanną - moje ulubionej z tej serii :*

Reply | Thread


lady_kathy

From: kathypi
Date: Dec. 27th, 2006 02:20 pm (UTC)
Link

Mhm..Dzięki :)
Co prawda taka bardzo początkująca nie jestem - coś ok. 3-5 miesięcy.

Reply | Thread


secret_avalon

From: secret_avalon
Date: Dec. 27th, 2006 07:43 pm (UTC)
Link

WoW :) Kolejne cudeńka widzę :) Ja niemal całe Święta poza domem, wpadałam na 10 min na kompa w tym czasie ;P Poza tym odkryłam świetny serial i się wciągnęłam ^^ jak na razie jest 11 odcinków, ja widziałam 5 a kolejne 6 mam nagrane - wciąga niesamowicie ^^ już szukałam fot z tego serialu, jak tylko usiądę do AP na pewno z tymi fotami coś porobię ^^
Przesyłam buziaczki :)

Reply | Thread


PatiX

From: anonymous
Date: Dec. 31st, 2006 03:34 pm (UTC)
Link


5. i 9. są bosskie ;-))

Chyba też założę swojego LJ ;PP

Reply | Thread


From: anonymous
Date: Jan. 1st, 2007 04:29 pm (UTC)
Link


Żebyś wiedziała co robisz :] To nie jest Blog.Onet ani nic podobnego..

Reply | Thread


Urania

From: stelligera
Date: Jan. 3rd, 2007 09:05 pm (UTC)
Link

Could you please remove me from your friends list? Thank you.

Reply | Thread


lady_kathy

From: kathypi
Date: Jan. 15th, 2007 10:51 am (UTC)
Link

Mhm.. Yes :[

Reply | Parent | Thread


Urania

From: stelligera
Date: Jan. 15th, 2007 06:04 pm (UTC)
Link

Thank you.

Reply | Parent | Thread


secret_avalon

From: secret_avalon
Date: Jan. 5th, 2007 09:07 pm (UTC)
Link

Piękny obrazek użytkownika ^^ Ja dzisiaj od dwóch godzin robię pożądek z moimi brushami w AP - nie wiem jak to się stało ale wszystkie mi dziś zniknęły ;( i musiałam od nowa wszystko wgrywać ;( ale dzięki temu zrobiłam konkretny remoncik ^^ w brusah bo miałam ich za dużo a kożystałam może z 1/3 ;P Teraz prawie wszystkie mam których używam ^^ poukładane chronologicznie ^^ dużo roboty z tym było bo zmieniałam nazwy i dopiero wgrywam ^^ żmłudna robota ale przydatna bo teraz nie będę kursorem jeździć z góry do dołu po ulubione pędzle :D Oki rozpisałam się ;P
Wpis chciałam dać dziasij z zrobionymi ikonkami ale jak zobaczyłam tą kaszanę w brusach czyli ich brak to zabrałam się za to i dlatego tak to wyszło ;P
Buziaczki przesyłam ^^

Reply | Thread


secret_avalon

From: secret_avalon
Date: Jan. 5th, 2007 09:22 pm (UTC)
Link

W sumie to mnie natchnęłaś i postanowiłam dać chociaż moją animacyjkę ^^ także wpis, mało ciekawy, ale jest ;P
Dzięki i jeszcze raz śle buziaki ;*

Reply | Thread


secret_avalon

From: secret_avalon
Date: Jan. 12th, 2007 02:33 pm (UTC)
Link

U mnie nowy wpis ....... zapraszam ;)

Reply | Thread


Helen

From: helenbutterfly
Date: Jan. 15th, 2007 07:45 pm (UTC)
Link

Hi! ♥
I saw you added me as a friend, so I came to check out your LJ. I have to say your icons look really good! The banner is wonderful. Keep it up! ^__^

I don't understand Polish at all, but I'm Russian! xD

Reply | Thread


lady_kathy

From: kathypi
Date: Jan. 15th, 2007 09:03 pm (UTC)
Link

Aww thank you =) You're so nice.. I'm glad you like my graphics.

I saw your LJ icons.. All your icons look awesome too! I love your works :] You're such talented. Congratulations hehe!
I hope some day my graphics will look like your graphics!

Reply | Parent | Thread


Helen

From: helenbutterfly
Date: Jan. 16th, 2007 05:10 pm (UTC)
Link

Wow, thanks! I'm very honoured. ♥ :)

Reply | Parent | Thread


lady_kathy

From: kathypi
Date: Jan. 15th, 2007 09:05 pm (UTC)
Link

Damage you don't undestarnd Polish.
Because I know my English is not perfect ;D

Reply | Thread


Helen

From: helenbutterfly
Date: Jan. 16th, 2007 05:11 pm (UTC)
Link

Don't worry: we'll find a way to communicate! xD

Reply | Parent | Thread